POMPY CIEPŁA TOSHIBA ESTIA Co gwarantujemy jako firma?
Co gwarantujemy jako firma?
Doświadczenie firmy:
Sprzedajemy, montujemy i serwisujemy urządzenia firmy TOSHIBA od 2007 roku przez cały ten okres posiadamy status autoryzowanego dealera i punktu serwisowego, marka Toshiba to urządzenia najwyższej jakości spośród oferowanych przez nas produktów.
Nasza firma istnieje od 1989r jako firma serwisowa przemysłowych urządzeń chłodniczych i klimatyzacyjnych.
Pompy ciepła ESTIA montujemy i obsługujemy od 2011r – mamy grono zadowolonych klientów, którzy chętnie dzielą się swoimi doświadczeniami.
Serwis:
Jesteśmy największą firmą w Opolu, w której bezpośrednio montażem i serwisem zajmuje się kilkanaście osób z czego ponad połowa to inżynierowie.
Serwis to aktualnie 9 wyposażonych samochodów serwisowych, informatyczny system serwisowy umożliwiający dokonywanie zgłoszeń awarii prze 24h/dobę co gwarantuje najkrótsze możliwe czasy reakcji serwisu.
Własny magazyn części zamiennych co gwarantuje szybkie terminy dostawy części, nawet 24h na dobę.
W pierwszej kolejności serwisujemy urządzenia dostarczone, zamontowane i konserwowane przez naszą firmę.
Posiadamy certyfikat firmowy świadczący, że zatrudniamy certyfikowany personel i posiadamy odpowiednie wyposażenie oraz mamy wdrożone procedury w zakresie obsługi instalacji chłodniczych zawierających fluorowane gazy cieplarniane, które są wykorzystywane w pompach ciepła (certyfikat do zweryfikowania na stronie Urzędu Dozoru Technicznego).
Serwisanci i monterzy posiadają uprawnienia do wykonywania prac w zakresie Eksploatacji i Dozoru w tym pomiarów urządzeń elektrycznych, energetycznych, klimatyzacyjnych i wentylacyjnych .
Dokumentacja:
Wszystkie prace są odpowiednio dokumentowane w naszym informatycznym systemie serwisowym.
Wykonujemy pomiary elektryczne, parametrów pracy układu chłodniczego dostarczonych i zamontowanych urządzeń oraz instalacji.
Zabezpieczenie należycie wykonanej usługi:
Zawsze zawieramy pisemną UMOWĘ na wykonanie usługi montażu na podstawie uzgodnionej i załączonej oferty, wystawiamy faktury na wykonane usługi. Dokumenty stanowią podstawę do dochodzenia praw wynikających z gwarancji.
Posiadamy Polisę Ubezpieczeniową OC, która dodatkowo zabezpiecza Państwa przed ewentualnymi szkodami spowodowanymi naszymi błędami lub np. kradzieżą powierzonego nam sprzętu.
Odpady:
Zależy nam żeby ochrona środowiska nie była tylko sloganem.
Jesteśmy zarejestrowanym w BDO wytwórcą odpadów (bdo.mos.gov.pl) i wszystkie wytworzone przez nas odpady są zagospodarowane zgodnie z wymaganiami ochrony środowiska.
Nie zostawiamy u klienta odpadów wytworzonych podczas wykonywania usługi.
Rejestrujemy i pomagamy w wypełnieniu dokumentacji w CRO w przypadku jeżeli jest taka konieczność (instalacje zwierające fluorowane gazy cieplarniane w ilości przekraczającej EqCO2 powyżej 5Ton).
Czego nie robimy?
Nie sprzedajemy, nie montujemy i często nie serwisujemy urządzeń nie dostarczanych z naszego magazynu, żeby znać źródło pochodzenia i za nie odpowiadać.
Nie zajmujemy się budowaniem instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych, elektrycznych, czyli podłączamy nasze urządzenia do istniejących instalacji, wcześniej upewniamy się czy dostarczone przez nas urządzenie może współpracować z instalacjami do których zostało dobrane.
W zakresie powyższych instalacji współpracujemy ze specjalizującymi się w tym zakresie firmami, zawsze istnieje możliwość skorzystania z ich oferty.
Nie podajemy cen przez telefon, bez wcześniejszej wizji na miejscu w celu zapewnienia odpowiednich warunków technicznych umożliwiających bezpieczną bezawaryjną i ekonomiczną pracę.
Nie dobieramy urządzeń „na oko”, dobory i wyceny zawsze mamy wykonane na podstawie przygotowanej przez nas koncepcji/projektu oraz szczegółowej kalkulacji.
Nie udostępniamy koncepcji/projektu oraz szczegółowej kalkulacji nieodpłatnie, bez dodatkowych opłat dostarczamy jedynie przygotowaną ofertę.
Zawsze można zamówić taką usługę (opracowanie koncepcji/projektu oraz szczegółowej kalkulacji) jako oddzielne zlecenie – wówczas w przypadku zlecenia nam inwestycji jej koszt zostanie pomniejszony o wcześniej poniesione koszty.
Nie podajemy do publicznej wiadomości numerów serwisowych i adresów e’mail dostępnych 24h/dobę, dane te zawarte są w umowach serwisowych – to gwarantuje nam możliwość docierania jak najszybciej do zgłoszonych problemów.