Doradztwo techniczne
Naszym klientom zapewniamy doradztwo techniczne w zakresie:
- zakupu nowych lub używanych urządzeń
- optymalizacji konfiguracji urządzeń chłodniczych i klimatyzacyjnych
- utrzymania urządzeń w dobrym stanie technicznym
- optymalizacji kosztów i oszczędność czasu (projekty, doradztwo, opinie, agregaty, serwis, wszystko w obrębie jednej firmy)
Projektowanie instalacji
Naszym klientom zapewniamy projektowanie instalacji w zakresie:
- instalacji chłodniczych
- instalacji klimatyzacyjnych
- instalacji wentylacyjnych
- optymalizacji kosztów energii
Stałe umowy serwisowe
Stałe umowy serwisowe dopasowujemy do indywidualnych potrzeb klienta. Przykładowe korzyści:
- gwarantowany maksymalny czas reakcji serwisu do kilku godzin
- pełna dokumentacja obsługi
- zdalny monitoring instalacji
Stałe umowy konserwacyjne i przeglądy okresowe
W celu utrzymania urządzeń w jak najlepszym stanie technicznym i zapewnienia im ciągłości pracy, zapewniamy okresowe przeglądy i konserwacje urządzeń i instalacji. Przykładowe korzyści:
- gwarantowany maksymalny czas reakcji serwisu do kilku godzin
- drobne naprawy w ramach przeglądów i konserwacji
- zastępczy sprzęt na czas naprawy
- pełna dokumentacja obsługi
- bieżąca opinia na temat stanu technicznego posiadanych instalacji
- zdalny monitoring instalacji
Serwis – pogotowie awaryjne
Stale zapewniamy dostęp do wykwalifikowanego personelu serwisowego, świadczącego usługi zarówno dla nowych klientów jak i dla stałych, współpracujących na podstawie umowy w systemie 24/7. Posiadamy własny magazyn części zamiennych i gwarantujemy jakość wykonanych usług.
OGÓLNE WARUNKI SERWISU:
-
Zlecenia przyjmowane są:
– poprzez system b2b (w systemie 24/7)
– zgodnie z harmonogramem zawartym w umowie serwisowej.
– internetowy formularz zgłoszenia zlecenia serwisowego – link
– telefonicznie, na numery serwisowe podane w umowie (w systemie 24/7)
oraz (w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30-16.00) pod numerami:
+48 77 4548448,
+48 77 4567244,
+48 690 099 692,
+48 690 099 691,
Zlecenie telefoniczne każdorazowo musi być potwierdzone poprzez e-mail lub pisemnie.
– e-mailowo, na konto serwisowe podane w umowie (w systemie 24/7) oraz poprzez formularz kontaktowy, dostępny na stronie internetowej wieczorek.opole.pl (w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30-16.00).
- Ceny:
Jeżeli usługa nie jest wykonywana na podstawie szczegółowej oferty lub umowy:
a) podstawowa stawka rozpoczętej roboczogodziny przez serwisanta wynosi 230,00 zł + VAT (w normalnych godzinach pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8,00-16,00 poza dniami świątecznymi i ustawowo wolnymi od pracy),
b) koszty dojazdu serwisu na terenie miasta Opola 60,00 zł + VAT
c) koszty dojazdu serwisu poza miastem Opole 2,60 zł/km + VAT liczony w obie strony.
- Czas podjęcia działań serwisowych ustalany jest indywidualnie, z zachowaniem warunków zawartych w umowie serwisowej lub możliwości zaplanowania wizyty serwisu przez koordynatora serwisu na podstawie ilości zleceń w naszym systemie.
- Potwierdzenie przyjęcia zlecenia jest przekazywane poprzez system b2b, telefonicznie lub na wskazany adres e’mail w przypadku zleceń z formularza ze strony internetowej.
- Przed przybyciem, serwis kontaktuje się poprzez podany numer kontaktowy w celu potwierdzenia wizyty.
- Po dokonaniu wywiadu, oględzin i diagnozy w porozumieniu z przedstawicielem klienta podejmowana jest decyzja o dalszych krokach dotyczących zlecenia.
- Czas naprawy, w zależności od stopnia skomplikowania, procedur serwisowych oraz dostępności części, jest ustalany każdorazowo po przeprowadzeniu oględzin i diagnozy, w terminie do 7 dni roboczych.
- Jeżeli podczas serwisu urządzenia okaże się, iż koszty naprawy będą wyższe niż wcześniej ustalono, serwis Wieczorek P.P.U.H. Tomasz Wieczorek poinformuje o tym zlecającego.
- W przypadku rezygnacji z naprawy przez klienta, firma Wieczorek P.P.U.H. Tomasz Wieczorek pobiera opłatę za diagnostykę i próbę naprawy w wysokości do 2 roboczogodzin + koszty dojazdu.
- Serwis firmy Wieczorek P.P.U.H. Tomasz Wieczorek wykonuje naprawy z zastosowaniem tylko i wyłącznie części nowych, z własnego magazynu.
- Firma Wieczorek P.P.U.H. Tomasz Wieczorek używa tylko i wyłącznie fabrycznie nowych i oryginalnych części.
- Serwis Wieczorek P.P.U.H. Tomasz Wieczorek dopuszcza wykonywanie napraw z zastosowaniem części używanych po regeneracji, jeżeli życzy sobie tego zamawiający (w celu obniżenia kosztów naprawy) bądź jeżeli nie ma dostępnych fabrycznie nowych części.
- Klient lub osoba upoważniona ma obowiązek potwierdzić każdorazowo serwisantowi wykonującemu usługę „Protokół naprawy”, zawierający wszelkie uwagi o przebiegu naprawy, stwierdzone nieprawidłowości, wymienione części zamienne, uwagi serwisu i uwagi klienta.
- Na wykonaną usługę naprawy oraz wymienione części i materiały ( zgodnie z zakresem wymienionym w „Protokole naprawy”) firma Wieczorek P.P.U.H. Tomasz Wieczorek udziela 12 – miesięcznej gwarancji, na części zregenerowane udzielana jest 3 – miesięczna gwarancja.
- Sprzęt nie odebrany przez zlecającego naprawę w ciągu 3 miesięcy od daty zakończenia naprawy przechodzi na własność firmy Wieczorek P.P.U.H. Tomasz Wieczorek na poczet zabezpieczenia wykonanej usługi i (lub) zostanie przekazany do utylizacji.
- Zlecenie wykonania naprawy lub przekazanie do nas sprzętu do naprawy oznacza przyjęcie przez Klienta wszystkich naszych warunków, na podstawie których świadczymy usługi naprawy.
- Potwierdzenie wykonania usługi odbywa się na druku zawierającym:
– Ogólne Warunki Serwisu,
– nr zlecenia w systemie serwisu
– oświadczenie, że klient zapoznał się z treścią „Protokołu serwisowego”, akceptuje jego ustalenia oraz wyraża zgodę na przesłanie go w formie elektronicznej lub wydruku na wskazany adres.
- Wszelkie uwagi klient może nanieść na arkuszu potwierdzenia wykonania usługi.
Zapraszamy do skorzystania z naszych usług.