Zapewniamy doradztwo techniczne w zakresie:
Zapewniamy projektowanie instalacji w zakresie:
Stałe umowy serwisowe dopasowujemy do indywidualnych potrzeb klienta. Przykładowe korzyści:
W celu utrzymania urządzeń w jak najlepszym stanie technicznym i zapewnienia im ciągłości pracy, zapewniamy okresowe przeglądy i konserwacje urządzeń i instalacji. Przykładowe korzyści:
Stale zapewniamy dostęp do wykwalifikowanego personelu serwisowego, świadczącego usługi zarówno dla nowych klientów jak i dla stałych, współpracujących na podstawie umowy w systemie 24/7. Posiadamy własny magazyn części zamiennych i gwarantujemy jakość wykonanych usług.
Zlecenia przyjmowane są:
– poprzez system b2b (w systemie 24/7, adres podany w umowie serwisowej),
– zgodnie z harmonogramem zawartym w umowie serwisowej,
– internetowy formularz zgłoszenia zlecenia serwisowego – link >>,
– telefonicznie, na numery serwisowe podane w umowie (w systemie 24/7)
oraz (w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30-16.00) pod numerami:
+48 77 500 08 05
+48 690 099 692
Zlecenie telefoniczne każdorazowo musi być potwierdzone poprzez e-mail lub pisemnie.
– e-mailowo, na konto serwisowe podane w umowie (w systemie 24/7) oraz poprzez formularz kontaktowy, dostępny na stronie internetowej wieczorek.opole.pl (w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30-16.00).
NOWI KLIENCI tylko: internetowy formularz zgłoszenia zlecenia serwisowego
– https://wieczorek.opole.pl/zlecenie-serwisowe/
Zapraszamy do skorzystania z naszych usług – link do formularza serwisowego >>.